top of page

"Я ОПТИМІСТ. МИ ТОЧНО ДОСЯГНЕМО ЗІРОК": МОТИВУЮЧІ ТА ДОТЕПНІ ЦИТАТИ СТІВЕНА ГОКІНГА


Незважаючи на свою важку хворобу, Гокінг був добрим та життєрадісним

https://www.infobae.com/new-resizer/XPj7PJFmbSBKGxGV_8Ss8RYKBlo=/600x0/filters:quality(100)/s3.amazonaws.com/arc-wordpress-client-uploads/infobae-wp/wp-content/uploads/2017/07/04131050/hawking-e1499184691659.jpg

Сьогодн,і 14. 03. 2018, вночі на 77-му році життя помер відомий фізик-теоретик Стівен Гокінг. Найголовнішою заслугою вченого є популяризація науки, нагадує УНІАН.

За допомогою простої мови Гокінг намагався донести далеким від фізики людям складні наукові теми, такі як будова Всесвіту, організація простору і часу, взаємодія елементарних частинок. Його наукові книги продаються по всьому світу величезними накладами.

Ось що Гокінг казав про це: "Все своє життя я дивувався тим головним питанням, з якими нам доводиться стикатися, і намагався знайти для них наукову відповідь. Можливо, тому я продав більше книг про фізику, ніж Мадонна про секс".

Гокінг був досить добрим та життєрадісним. Ми зібрали найбільш надихаючі та дотепні цитати великого вченого.

  • Про IQ: я гадки не маю, який у мене IQ. Ті, кого цікавить їх IQ, просто невдахи.

  • Про цілеспрямованість: якщо ви відчуваєте, що потрапили в чорну діру, не здавайтеся. Вихід є.

  • Про фізику: усе своє життя я був вражений тим головним питанням, з якими нам доводиться стикатися, і намагався знайти для них наукову відповідь. Можливо, тому я продав більше книг про фізику, ніж Мадонна про секс.​

  • Про жагу до життя: перспектива рано померти змусила мене зрозуміти, що життя варте того, щоб його прожити.

  • Про знання: головний ворог знання – не невігластво, а ілюзія знання.

  • Про розум: розум – це здатність пристосовуватися до змін.

  • Про релігію: є фундаментальна різниця між релігією, заснованою на догмах, і наукою, заснованою на спостереженнях і логіці. Наука переможе, тому що вона працює.

  • Про людство: ми всього лише розвинені нащадки мавп на маленькій планеті з нічим не примітною зіркою. Але у нас є шанси осягнути Всесвіт. Це і робить нас особливими.

  • Про роль реклами: моя справжня мрія – написати таку книгу, яка буде продаватися в кіосках в аеропорту. Але для цього, схоже, видавцеві потрібно буде помістити на обкладинку голу жінку.

  • Про наукову фантастику: наукова фантастика може бути корисною: вона стимулює уяву і позбавляє страху перед майбутнім. Однак, наукові факти можуть виявитися набагато більш вражаючими. Наукова фантастика навіть не припускала наявності таких речей, як чорні діри.

  • Про складні об'єкти: серед всіх систем, які у нас є, найскладніші – це наші власні тіла.

  • Про освіту: шкільна наука часто викладається в сухій і нецікавій формі. Діти вчаться механічно запам'ятовувати, щоб скласти іспит, і не бачать зв'язку науки з навколишнім світом.

  • Про міжпланетний туризм: я не впевнений, що людська раса проживе ще хоча б тисячу років, якщо не знайде можливості вирватися в космос. Існує безліч сценаріїв того, як може загинути все живе на маленькій планеті. Але я оптиміст. Ми точно досягнемо зірок.

  • Про тайм-менеджмент: блукання по інтернету настільки ж безмозка ідея, як постійне перемикання телеканалів.

  • Про цілеспрямованість: дуже важливо просто не здаватися.

  • Життя було б дуже трагічним, якби не було таким забавним

  • Моя мета дуже проста: я хочу розуміти Всесвіт, чому він влаштований так, як влаштований, і навіщо ми тут.

  • Там, де є життя, є надія.

  • Переконаний, що наука і дослідницька діяльність приносять більше задоволення, ніж заробляння грошей.

  • Хтось сказав мені, що кожне рівняння, яке я включаю в книгу, скорочує продажі в два рази.

  • Я помітив, що навіть ті люди, які стверджують, що все вирішено і що з цим нічого не можна вдіяти, дивляться по боках, перш ніж переходити дорогу.

  • Коли мені виповнилося 12, один з моїх друзів заклався з іншим на мішок цукерок, що з мене нічого не вийде. Не знаю, чи розв'язався цей спір і на чию користь.

Як повідомляв 5.UA, відомий фізик Стівен Гокінг на програмі StarTalk розповів про те, що було до Великого вибуху, а також про появу Всесвіту.


50 переглядів
bottom of page